2012. március 8., csütörtök

Kitűzők - mi mindenre jó egy virágcsokor

Az évek során kaptam pár szép virágcsokrot alkalmakra. Ezeket már divatosan a legkülönbözőbb színű selyem anyaggal vagy organzával tekerik körbe a végén. Én ezt a lehető legjobb állapotában igyekszem megmenteni (nem ér a vízbe a vázában), miután a csokor elhervadt.
Viszont egy idő után túl sok anyag gyűlt fel, és keresni kellett nekik valami funkciót. Néha csomagoltam beléjük apró ajándékokat, de annál mutatósabb és tartósabb lett az a pár kitűző, amik nemrég készültek belőlük. (Az esküvői ruhám kétféle maradék anyaga is felhasználásra került)
Nagyon felkapták ezt a stílust. A bizsu boltokban többszáz forintért lehet hozzájuk jutni. Én meg inkább kéazítettem magunknak párat:


Végtelenül egyszerű az elkészítése:
Különböző nagyságú köröket vágunk ki az anyagból. Nem baj, ha az olló kicsit megszalad, vagy sarkos lesz, mert ezek széleit egy kis mécses felett óvatosan enyhén megégetjük, hogy a feslése megálljon és felkunkorodjon az anyag. Összeállítását egy vagy több gyönggyel rögzítjük (de már gombbal is láttam) és felvarrjuk egy kitűzőalapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...