2012. május 2., szerda

Yoda - horgolva

Múltkor rátaláltam horgolt Star Wars figurákra az interneten. Három figurát néztem ki magamnak- Yoda, Darth Wader és R2D2. Íme az első projektem:


Remélem, felismerhető. :)
A testét erről  az oldalról készítettem el, de a köpenyével nem voltam megelégedve, így saját kútfőből és ezt a köpeny mintát felhasználva, de azt kicsit átalakítva, az én Yodám kisebb méretére készült el.

Ja! És Yoda hajszerkezete és szeme sem így készült a belinkelt honlapon. Azokat is én dolgoztam ki. :)

Az egész figura 10,5 cm magas (hajjal együtt).

3 megjegyzés:

  1. Még jó, hogy a húgom nem jár erre, még képes lenne tőlem is egy hasonlót rendelni, bár neki a macik a kedvencei. Nagyon-nagyon klassz, ötletes, és naná, hogy felismerhető:o)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, aranyos vagy! Találtam a macikra is horgolási mintát, ha Karácsonyra mágis meglepnéd vele a húgodat, megkeresem Neked. :)

    VálaszTörlés
  3. Mindig csodálattal nézegetem ezeket az apróságokat, soha nem lennék képes ilyesmit csinálni. :) Le a kalappal! És igen, felismerhető :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...